Är det Jul????

När man tror att man börjar få lite koll på läget så har man fel. För det känns som om jag har blivit lurad. Jag har tappat ca tre månader, var har jag varit och vad har gjort????? Är det telefonförsäljare som har ringt mig när jag har sovit och frågat om jag vill hoppa tre månader framåt i tiden för en liten summa? Vara av jag har tackat ja för att jag vill sova vidare!!!???? är det något abonomang som jag måste säga upp??? eller vad är det som händer? När blev det jul?? Det känns som om det var augusti i går!!!!

Och just nu är jag bara så sjukt trött!!! Har jobbat 16h pass på mässan, kom idag och jobbar nu på hotellet. GIck förbi en spegel förut och tänkte stakars människa som ser ut så där. Sen insåg jag till min stora förskräkelse att det var jag. (annars är den personen en sjukt bra mimare.)

JAg har skickat jätte många bilder till bloggen men de kommer inte fram??? måste kolla upp det där.......

fortsättning följer......  

Kommentarer
Postat av: Carina

Du är tillbaka!!!Dumma telefonförsäljare, utnyttja dig sådär när du sover..=) Kan du höra av dig när du får tid så jag får veta vad du gör?

2006-12-01 @ 21:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0