Jag har skrivkramp

Jag har egentligen massor att skriva om men jag vet inte var hur eller ut. Jag har fått massa sjuka tankar om barn och familj och allt det där. Jag trodde inte att jag någonsin skulle vilja ha sånt efter allt men helt plötsligt har jag börjat tänka en hel del på sånt. men jag orkar egentligen inte prata om det. Sen har jag kommit på att jag hamnar i massa sjuka situationer för at att jag är sjukligt självdestruktiv. JAg har skämtat om det länge men det är på allvar. Jag saknar att vara kär men det kommer aldrig mer hända då jag är känslomässigt störd. men det kommer nog bli bra.............Det finns människor runt omkring mig som gör mig glad=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0