Och bilen går bra???

Har inte så mycket kul att berätta. Har inte hänt så mycket i mitt lilla liv. Var ute en sväng med Pontus igår, det var kul. Det var ganska länge sedan det var bara han och jag som gjorde något kul. Men kul hade vi och full blev jag.

I övrigt har jag dragit ner ganska mycket på mitt krog liv. Det är inte lika kul längre och sitta hemma en kväll är inte så farligt. Jag tycker fortfarande att de tråkigt men jag dör inte av det.
 
Ska tll läkren på Onsdag. Jag har tagit tjuren vid hornen och faktiskt bokat en tid för att ta ett blodprov. Det har framkommit att vi har en del ärftliga sjukdomar i släkten som kan vara orsaken till att jag blir som jag blir med mina händer. Det värsta är att när jag fick höra detta så googlade jag dessa sjukdommar och kontaterade att jag har nog dem allihoppa. Men om jag känner mig själv rätt så skulle jag kunna googla prostatcancer och tro att jag har det också......=0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0