Söndagar på Lotsen.

Det känns som om jag har haft denna rubrik förut:) Men nun sitter man här dricker sodavatten för att återställa H2O balansen i kroppen efter kvällens bravder. Hade en väldigt trevlig kväll igår. Men mitt dåliga levnads sätt börjar göra sig påmint, gick i sömnen i förra veckan. Vaknade av att jag låg väldigt obekvämt. visade sig att jag låg på soffan. Jag hade även provat lite kläder så jag var nog på väg ut. Hade varit jätte jobbigt om jag hade vaknat i trappen. Som jag gjorde när Jag och Nina fortfarnde bodde i hopp. Lite jobbigt och vakna i trappen och bara ha linne och trosor på sig och ute låst. Men det var bara att ring på hemma och förklar för en jätte arg Nina att, nej jag kommer inte hem i bara underkläderna kl. 05.00 utan jag har varit hemma och lagt mig. För att inte tala om när Nina hämtade mig i trappen när vi bodde i sthlm. Hade lagt mig inlindad i enbart en filt i trappen och sovit. Jag har gjort en del sjuka saker när jag har gått i sömnen. Så jag måste nog ta det lite lungt ett tag, eller hitta någon stackare som får bo med mig. Syrran har iochför sig sagt att jag kan bo hos henne om jag vill. Men jag tror inte att det inte är någon fara   

Kommentarer
Postat av: Jim

Bara du inte utnyttjar mig sexuellt så får du bo hos mig oxå..;) eller... Jag är juh inte den liksom...haha...

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg...;)

Kramar

2006-07-31 @ 01:08:30
Postat av: simon

efter att ha läst ditt inlägg så är jag glad att jag bara drack Cola på Lotsen =)

2006-07-31 @ 19:06:30
URL: http://sharkbay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0