Varför har man tråkigt?

Det är lördag kväll och jag jobbar. Men jag Malin, Hanna och ev Tezz hade gå en sväng ner i  hamnen. Men jag börjar tidigt imorgon så det blir en lugn kväll ikväll. Var ute i går för att fira Ina men det var så där . Jag och Inas storasyster Maria var först på genrepet av Gästabudet vilket var helt ok bara det att alla kunde faktiskt inte sjunga. sen Skulle vi gå till Lotsen men Ina som skulle få gå först från Röken blev kvar på jobbet för de hade haft så mycket. Ja i det stora hela kan man säga att jag lika gärna kunde stannat hemma den kvällen.


Jag tror att jag börjar tröttna på hela den här stan. Hur man än vrider och vänder på det så blir det alltid fel och jag är trött på att känna mig sviken av människor som jag trodde stod mig nära. Men aldrig mer nu är det slut på det. Efter den här sommaren är det bara bort som gäller.

Kommentarer
Postat av: jim

Meen, hjärtat!! Ja sa juh att du skulle följa med på kryssning.. Jag o Lisa hade askul...;) Vi saknade du bara... Robban va full som vanligt och Christian va bara trög som vanligt..:) LOtsen ikväll.. ses där.. heeeej

2006-07-03 @ 17:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0