Heja Sverige!!!

Idag är det Sveriges nationaldag. Det har firas med lite käk och två hof i hamnen(nu när det är röd dag och allt), som trevligt sällskap hade jag den alltid lika förtjusande Tezz.
 

Annars var det personalutflykt i går med hotellet. Resan bar av till Nynäshamn där vi fick sällskap utav två andra Chicehotel. Jag var ärligt talat lite besviken på den skara människor som hade samlats. Vi blev betydligt färre då Tessan inte kunde följa med för att hennes son Kevin hade brutit armen och Biggan hade lungsäcksinflmation. Vidare var Sofia sjuk och Hanna hade tenta dagen efter. För att inte tala om de konstiga människorna som följde med från de andra hotellen. Men i slutändan var det ganska trevligt dock skandaltorrt. Men Helena med de vackra bena fick hela skaran att skratta med sitt skratt...Photo-0062

Helgen var desto roligare. Carina (som äntligen är tillbaka från sina utlandsbravder) och jag gick ut både fredagen och lördagen. På fredagen skulle vi bara ta det lugnt och gå till Fik@ Men efter ett par drinkar där som smakade saft blev vi lite väl onyktra och kvällen fortsatte på Birgers. Där fick jag ett väldigt skamligt förslag av en kille som är vän med en som jag tidigare har "träffat". Han inlede att säga "Min tjej tycker du är skit läcker.......Hon är jätte tänd på dig" samtalet slutade med att han fråga om jag vlle följa med dem hem. Min naturliga reaktion var då att börja gapskratta och säga nej. Han börja då jätte skämas och tyckte allt var jätte pinsamt och sa hela tiden "Jag vill dö....Jag villdö". Jag i det stadiet var då tvungen att tala om det för hans vän som jag hade "träffat". Vilket gjorde att han skämdes ännu mer. I bland är jag bara så jäkla bedårande.

På lördagen så gick jag röken för att möta upp Carina efter hon då hon skulle sluta. Vi skulle gå ut med Mattias och Pär som är här över sommaren för att vara med i gästabudet. Det blev en jätte trevlig kväll med mycket sprit och minnen. Det var jätte kul att träffa Mattias igen men han är bra underlig...... 
    

Kommentarer
Postat av: tezz

ja vet inte riktigt men jag tycker inte din kamera e så bra............

2006-06-20 @ 19:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0