Jobbar Jobbar Jobbar

Då smygg bloggar man lite på jobbet igen.  Har inte bloggat så mycket på senaste men jag har inte haft så mycket att blogga om. I går var jag hemma! Första onsdagen på länge men det var ganska skönt.  Men i tisdags så var jag med Carina på röken (som hade premiär i går). Vi gick till Lotsen och käkade och en öl blev genast fler och det slutade med att jag följde med de som jobbade på lotsen och annat löst resturangfolk till birgers. Jag är rädd för att jag tog en springnota:( Jag får nog gå ditt och fråga. 

Annars är jag ledig i helgen så något kommer jag nog ställa till med.......

Men på måndag så ska vi ha personal fest i skärgården i sthlm med två andra choicehotell. Det kan blí intessant:) ska försöka ta lite blider oxå.
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0