Man kan dricka vin ävnen en söndag men det är amåndag

linda är full /tezz

det är tydligen måndag i dag men det känns som en söndag för jag har inte gjort ett dugg i dag..... Me som tur är har jag vänner runt omkringmig som är så hjälpsamma!!!!!!! men vadå livet är en fest och med det kommer konsekvenser... har så sjukt ont i magen och desto mer jag drick desto ondare gör det men om jag dricker tillräckligt så måste det försvinna.... eller? vem vet.........

 det roliga är att ajg har mina spritfria dagar nu noch hur tycker vi att det gr ? TezzP?

jag tycker inte att de går sådär jätte rba för dig jag jag kan i alla fall fortfarande skriva förutom när jag e för snabb på tangenterna :) (hittar inte fucking jävla pluss) så pluss jag har semester så jag får dricka när jag vill å hur mycke jag vill i en hel vecka till :) men de går över....eller hur linda.

vet hur det känns var fan är pluss????

hahaha linda skulle precis demostrativt göra ett + men lyckades göra fyra? hmm ordet över till henen igen

Bara för att dfu har hittat pluss.......

Men jag kan göra minus---------

alltså de blir mycke roligare ur min synvinkel en ur eran som ser llinda halvliggandes och kisandes på tangentbordet för att göra ett - de e ju tue att man kan skratta åt andra...

Jag vet vad du menar... ------ hahahaha

måste även berätta att jim e mindre road av detta när han försöker se på commandor shief å linda bara flamsar så han inte hör va dom säger....


Men du kan lära dig att skriva på rätt rad.........


ja men jag vet i alla fall hur man tar bort det man har skrivit på fel ställe och sen flyttar ner till rätt rad


ja menjag kan stå för vad jag skrivar???

linda har precis bytt namn till lindoch abdulahab för ni all vet äl hur man skrivar för faan


Men dat är en mucho trevlig snubbe.......


nu vet jag inte riktigt vad hon /han menar........ tror jag behöver mer vin.. klunk..


Om du bara visste hehehehevem säger ahaha

du säger ahaha jag säger HAHA

nej du sägerhajha

jo förvisso men de e ju inte just nu just här just idag känn på den..


Känna på vad??? mmmhmmm

känn på meningen men kladda helst inte ner skärmen..

men jag kan inte sluta slicka på den den l,yser så härligt.......

åå i stil med snubben som tyckte att molnen hade så fin form tänkt på att bli ihop??

NEJ för om du såg honom så skulle du Dö!!!!!!! Förövrigt så är jag inte kräsen som du vet så..... vad gör du ikväll???? hahahahahahah

jag eller molnkillen trodde förövrigt han kallades för snygg.... och hade stor k.k men jag kanske blendade ihop dom???

JA du blandade ihop dem nu har jag tröttnat såsluta stirra på mina bröst.......

haha lijnda de e inte dina bröst bjag stirrar på de e den enorma rödvinsfläcken

JA vi säger väl så men då behöver du inte slicka på den????

nu börjar flickans famtasi försvinna uiväg aldeles för mycke fantasi frågan är ju ioförsig om de e jag elelr jim som stirraR  eller slickar elelr vad hon nu pratar om de kanske e hon själv HAHA

men han vill bara vara med med men för det behöver man en inbjudan............ fortsätning följer om ett par timmar säkerligen ennu roligare en detta sjuka

Kommentarer
Postat av: Susanne

hur totalt osammanhängade är din blogg, finns inte. Tack för en trevlig midsommar, men snälla Linda du behöver glömma det förflutna. Du vill inte´ bli lika bitter som jag. ingen mår bättre av det

2006-06-27 @ 00:33:35
Postat av: Jim

Men, hur kul hade inte ni då! :) Igår alltså. Hoppas krogen blev bra...

2006-06-27 @ 06:53:14
URL: http://jimpas.blog.se
Postat av: tezz

fan jag skrev nästan lika illa som du ju jag som va nykter :P

2006-06-27 @ 22:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0