Söndag och Lotsen

Då satt man på Lotsen och bloggar.... Helt sjukt att man hamnar här en bakissöndag och dricker som om det vore lördag. Men har man inget bättre för sig så varför inte. Min kropp har försökt att göra slut så jag hämnas och och drick sjukt mycket mer.  Vi kan börja med fredagen... Gick till Lotsen och blev sjukt full... Med Ina och Malin.... Sov på hotellet med han som inte gick hem. Det slutade med att jag lämnade honom där och gick. Tillbaka till jobbet hamnade på Lotsen på lördagen också. Vad ska jag säga? Blev lika full igen och gjorde en favorit i om igen. Och nu sitter man på Lotsen och fattar inte bättre. Jag skulle bara hit och hämta mitt visa som jag hade lämnat här dagen innan. Träffade Tezz på Smått och gott boden med löftet ´jag kommer snart´... Men två timmar senare så är jag kvar här och jag tror inte att Tezz är kvar där borta.
 
Men om jag tänker efter så har jag haft sjukt kul i helgen .. Träffat människor som jag tycker om med mera. Lasse Du är så sjukt bra.........fan vad jag tycker om dig och Cicci.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0