Söndag påLotsen...

Vad ska man säga ..... Efter helgen kommer söndagen och eftertanksamheten. Men det har varit en glädjefylld helg. På fredagen var vi på Lotsen (var annars). Men denna gång var min älskade storasyster ute. Och hon hade en riktig rödvinsfylla och var sjukt kul. Kvällen slutade hos Shima där ALLA sov över........ Vaknade i ett Harry Potter rum!? Ni kanske kan tänka er hur jävla sjukt det är att vakna med världens jävla bakfylla i ett Harry Potter rum.... Men jag fick frukost och sen var det lördagkväll..... Denna gång var det Inas storasysters tur att vara sjukt full. Men hon var sjukt rolig. Ina var gullig och talaom för hela världen vad hon tyckte och tänkte. Även för han som sov hemma hos mig. Fan vad hon gjorde bort mig. för utom att tala om sitt tampong problem så var hon snäll och tala om att hon viste vem han var mm. Hon inledde med `fan du var ju rätt så snygg`. Men han följde med ändå. Nu har vi t o m prata med varandra på riktigt. Han stannade och åt frukost med mig på baksidan av mitt hus. Han är rätt trevlig:-).......

Men på tisdag är det mer fotboll på tv. Det är något bra lag som Swe ska möta. Funderar på att bli som alla andra idioter och gå till Lotsen och sitta och vråla över skit saker. Igentligen är det en ganska bra ursäkt för att få drick sprit en vardag........

Kommentarer
Postat av: Susanne

något bra lag Sverige ska möta???Linda var har du varit hela livet. Det är Sveriges ärkefiende England och frågan är om det finns en plats för en så totalt okunnig fotbollsfan på baksidan på tisdag.Fast det är klart, dricka öl kan du ju så det går nog bra ändå................

2006-06-19 @ 11:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0