Efter fredag kommer lördag.....

Jag jobbar och det schlagerfestivalen i kväll!!! Vilken jävla miss!!! Men jag har en plan. Det har varit cp mycket på jobbet fram till nu. Så fort det börjar lugna ner sig drar jag i gång tv:n här ner och har min egna lilla schlagerafton här på hotellet. Jag har även talat med lite folk runt omkring så jag kanske får sällskap.

I övrigt så var det fredag i går (om någon hade missat det). Och självklart var jag ute som den lilla parytpinglan jag är....... Och självklart blev jag aningen beruskad. Och som alltid när jag befinner mig i det tillståndet har jag en plan. Den stämmer inte alltid överens med verkligheten. Det är inte mycket som stämmer överens med verkligheten när jag befinner mig i det stadiet. Som tillexempel statistik som jag ofta drar till med för att överbevisa någon eller diverse fakta som jag använder för att vinna menigslösa diskussioner. Men åter till gårdagen så var planen att para i hopp Tezzan med barsnubben på Birgers. Efter ett antal dåliga pikar till den lilla livrädda barsnubben så sa jag mer eller mindre rakt ut att han bör ligga med min kompis. Han försökte ignorera mig vilket inte är så lätt när jag lägger den sidan till. Sen lyckades jag dra i hopp en efterfest på puben, av alla ställen, och sa åt honom att komma dit. Väl på puben så lånade Tezzan min telefon för att hennes är totalt cp.  Hon skulle se om Jens hade lämnat sitt kort på Birgers. Så då lyckas hon få tag på barsnubbens telenr, och ringer till honom i hundratio!!!! ( inte bara honom iofs men det är det som det sjuka) Tillslut så tycker nog Tezzan att jag är lite väl rund under fötterna så vi går hem till henne och jag somnar där. Tezzan mer eller mindre väcker mig för att tala i min telefon och det är då barsnubben....Jag fattade det som att hon ville att jag skulle försöka få honom att komma hem till henne medan hon ville att jag skulle fråga efter Jens kort. Denna sjuka grej slutar med att han frågar varför jag har ringt så sjukt mycket vilket jag inte kunnde svara på....
 
Så nu kan jag inte gå mer på birgers och han måste tro att jag är det största psykfallet i stan.....

Men någon måste vara det också.             

Kommentarer
Postat av: tezz

de e inte lätt när de e svårt. å de e ju tur att du inte lyckades göra det ennu mera invecklat både e lördags å idag. men du de går över :)

2006-05-21 @ 16:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0