Jag har blivit lurad!

Då satt man på jobbet och bloggade. Personligen tycker jag inte om sånt för att i mitt jobb betyder det att allt jag inte gör får någon annan göra. Men just nu skiter jag i det för jag har blivit lurad. Lotta ringde och fråga om jag kunde ta hennes pass nu ikväll för att det var SÅ JÄTTE mycket att göra, så hon kunde jobba ikapp "bakom". Jag hade blivit bjuden av våran chef att gå på öppningen av Båten men sa att jag kunde jobba eftersom jag tyckte synd om henne. Men gissa vem som gick på öppningen av Båten. JO Lotta. Jag kunde själv klart tackat nej, vilket jag hade gjort om jag hade vetat varför hon ville bli av med sitt pass. Men det är klart att man ställer upp.

Helt ärligt börjar tröttna. Det har varit lite väl mycket mot gångar på senaste. Det spelar ingen roll vad gör eller hur man ställer upp, det är alltid någon som blir sur eller besviken.

Bara för det tänker jag gå ut i kväll och dricka öl!!!!!!!!
Det hade jag nog gjort i allafall men nu har jag en anledning, eller nåt.

Kommentarer
Postat av: simon

=) ms Linne är en fin båt, var där nyss o fikade.. kommer bli sommarens hak, och du kanske ska vara glad över att du slapp sällskapet.Det hade jag varit

2006-05-04 @ 12:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0