Jag har varit på kurs.

Jag har varit på kurs i två dagar ang. ansvarsfull alkoholservering, eller något liknande. Det var två långa dagar som kunde varit en. Men i det stora hela var det ganska kul att få göra något annat. Men jag är helt slut! Jag har nämligen jobbat oxå. Så i söndags slutade jag kl 23.00 gick upp strax efter kl. 7. Hade tråkig kurs fram till kl. 17. Träffade Pontus och myste med en glass och skvallrade lite. Hem och bytte om, gick till jobbet började kl.21. Hade en mupp till praktikant med. Var hemma strax efter kl. 02. Hade ställt klockan på 7.00 Men eftersom jag hade så svårt att somna så försov jag mig, vaknade 8.05 och kursen börjar 8.30. Fick total panik, ringde Helen som var gullig nog att hämta upp mig på vägen. Så jag kastade på mig kläderna och tjugo min efter jag hade vaknat var jag på kursen igen. Och idag var det lite roligare, det var en man från polisen som pratade om droger sen en man som pratade om konflikthantering, Skrev ett lite prov (som jag klarade), sen var kursen slut vid strax efter. 17.00. 

När jag sen var på väg hem träffade jag en vän från högstadiet, Mia. Jag har inte träffat henne på ca 2 år. Men helt plötsligt kom hon gående med en barnvagn. Det visade sig att hon hade flyttat tillbaka till stan och hade ett litet barn på 6 månader och bode nu ihop med sin kille i stan. Jag var helt paff. Men det var verkligen jätte kul att träffa henne igen. Vi bytte numer så vi ska träffas och ta en fika nån dag när jag är ledig.  

Sen ringde Angela, eftersom att CPLG hade lovat hämta Nathalie från karaten, vilket han inte hade gjort utan skickat någon annan. Så jag hämtade henne och tog hem henne, lagade mat till henne och Angela. Gick hem och bytte kläder och gick till jobbet igen.

Och nu sitter jag här och är så sjukt trött men ändå inte. Slutar snart så jag ska hem och sova för imorgon så ska jag träffa Anna Wilmer. Det ser jag verkligen fram emot.

Kommentarer
Postat av: simon

Tack för ölen.

2006-05-12 @ 10:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0