Jag vill vara ledig.

Jag vill vara ledig i dag!!! Vilket jag skulle varit, men efter den lilla brandövningen i torsdags natt, så bad jag om ledigt på fredagen. Men de bytte bara passen så jag åkte på att jobba idag istället. Ute är det strålande sol och hur varmt som helst!! Men här sitter man inne och tittar på alla som vandrar ner till hamnen för att äta glass. Jag skulla behöva lite semester.

Men i övrigt är jag ganska stolt över mig själv. Jag har inte drukit en enda droppe sprit på hela helgen!  Efter min sjuka onsdagsfest hade jag bestämt mig för att vara nykter i allafall en vecka. så detta verkar gå ganska bra.  

Kommentarer
Postat av: simon

Jag är stolt över dig!!!

2006-05-08 @ 23:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0