Jag har snor i hela huvudet!!!!

Det här är fan inget skämt. Jag har fan snor i hela huvudet och lite till. Och detta ställer till med problem. För det första hör jag inte ett jävla skit, jag är döv. Detta är inte ett efterstävans värt när man ska svara i telefonen på jobbet. Men man för öva fantasin på hur många olika sett men kan säga, Va? Efter va så kan man säga "en gång till" eller "ursäkta" "Kan du upprepa detta". sen får man hitta på andra repliker som tex. "Du måste tala i luren" du verka ha dålig täckning kan du tala högre" etc.. Slutligen får man ta till "kan du vara snäll och stava det", vilket kan bli jätte pinsamt när de heter Andersson eller helt enkelt försöker säga hej. Och utöver detta lilla handikapp jag har skaffat mig, ser jag ut som om jag knarkar. Vilket får människor att titta lite snett på mig. Men livet går vidare som de säger. Men nu är det fredag inte för att jag kommer orka festa men jag ska möta syrran på fika och ta en kaffe efter jobbet för att sen gå hem och sova. Vi får se helt enkelt. Har lovat att jag ska gå ut imorgon med Lisa och Tessan. Lisa slutar runt ett så jag har sagt att jag ska komma förbi så vi kan gå ut. Tessan slutar nog lite innan det så hon lär redan vara där då. Kan bli kul. Vi får  se. Känner mig inte som världens mest pigga person just nu.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0