Min Kille.....

Jag har verkligen värdens bästa kille. Sitter här på jobbet och tycker synd om mig själv. Försöka lösa dessa ständiga problem som dyker upp på mitt jobb, samt att alla har åkt till Riga i 3 dagar och jag sa att jag kunde jobba för att jag ändå skulle på dop. Vilket jag ångrar bittert nu. Hade mer än gärna följt med dem känner jag nu. Men i alla fall här sitter jag i min själv ömkan. Då ringer han helt i det blå. Och  säger ´ville bara tala om hur mycket jag tycker om dig. och om du vill så hämtar jag dig när du slutar.´  Jag kan bara att konstatera att jag har träffat en toppen kille!! Kan inte fatta vad han ser hos mig bara. Men Hitler hade Eva och Usam har mer än en fru så jag kanske har haft tur och träffa`"den" "det". Vem vet...... 

Kommentarer
Postat av: Susanne

jaha där ser man. Nu är han verkligen din kille inte bara ett bus.

2007-04-27 @ 19:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0