Alla hjärtans dag......

Puss på er alla på alla hjärtans dag!!!!!!

En dag i kärlekens tecken, är det inte toppen????? lite mer kärlek är precis vad denna värld behöver. Själv ska jag först träffa sötungen Nathalie sen är det alla hjärtansdagmiddag med gänget hos Simon. kommer bli jätte trevligt.. Själv hade jag en toppen kväll med bus igår. Det var middag hos honom med vin (han lagade mat) och MYCKET mys. Blev väckt i morse av bus med tre gelehjärtan och mera mys då han var hemma mellan möten. kanske är en liten grej nu.................Då jag tom hade köpte en liten present........Men nu ska vi inte lägga för mycket värderingar i detta!!!!!!!! Men bus gör mig glad.

Hoppas ni alla får en bra dag......


Kommentarer
Postat av: Simon

om du är glad är jag glad! PRESENTER!! ohhhh Linda and Bus kissing in a tree K, I, S, S, I, N, G! ;)

2007-02-15 @ 08:15:05
URL: http://sharkbay.blogg.se
Postat av: Carina

Kan bara instämma med föregående talare...=)

2007-02-15 @ 09:27:03
Postat av: Teo

Hoppas du hade en trevlig alla hjärtans dag! Kram /Teo

2007-02-15 @ 14:37:00
URL: http://blog.tedde.se
Postat av: Soffy

Hoppas din kväll va fortsatt trevlig =) Hi hi

2007-02-15 @ 19:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0