Dagen efter personal fest....

Var på personal fest igår. Det var jätte trevligt. Fredrik, Marie och Helena hade alla fyllt jämt så vi överaskade dem en liten personalfest. Vi började på hotellet med öl och mackor och lite tävlingar dem emellan. Sen bar det av för att spela Laserdoom. Det är blande jobbigaste jag har gjort på länge, det värker i mina ben något enormt. men det var sjukt kul. Det måste jag gör om snart!! sen var det mysig middag på kossan och efterdrinkar på Birgers. Sen gick jag hem och kröp ner hos Bus.=) är ledig lördag och söndag ska försöka göra något kul i helgen.
Fortsättningföljer......


Till dig som gravid!!!!!!!!

Bus är min nya kille!!!!! vi har träffats sen i slutet på januari och det är ganska seriöst. om du vill veta mer så får du ta och tala om vem du är!!!!! mail mig eller ring eller nåt!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Simon

Jag har en hamster i min ficka! //Gravid med en hamster

2007-03-30 @ 18:13:24
URL: http://sharkbay.blogg.se
Postat av: evilhoney

Så du erkänner att ni e ihop nu?!?!?! ;)

2007-03-31 @ 14:29:48
Postat av: Simme o lasse

NÄHÄ gör hon, hon ba: här bor min kille, min kille o jga, o min kille sa, o min kille gjorde. äsch jag är bara lite trött på att vara singel

2007-03-31 @ 18:10:32
URL: http://singel.förlänge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0