Snart är jag långledig!!!!!!!!!!

Helt fantastiskt, jag jobbar i kväll sen är jag ledig i 6 helt fantastiska underbara dagar. Nu, som jag är, hoppas jag på att jag kan göra något bra utav det hela. Har alltid samma ambition när jag är ledig så många dagar på raken. Att göra något vettigt och produktivt utav min ledighet. Brukar tyvärr inte bli så mycket utav det hela, men denna gång....:-) Jag har dock bokat in Joe Labero på söndag med Helena. Ska bli jätte kul. Men sen återstår det att se vad som händer.

En anna kul grej är att jag har bllivit kompis med Thomas Järvheden på facebook! Nu är jag ett steg närmare att möta honom spontant så vi kan bli kär och leva lyckliga i resten av våra roliga dagar!!!! Tror att jag måst lägga upp en plan på hur detta ska gå till. Hmmm, måste klura lite på det.

Är inte helt nöjd med utseendet på min blogg. Jag måste klura ut hur det var det där med HTLM koder.. Gjorde det precis innan jag slutade blogg. Har nu glömt bort allt helt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0