Det går framåt.....

Jag är röd som en kräfta. Böjar likan en pandabjörn i ansiktet efter mina solglas ögon men annars så är allt toppen. Börjar få lite ordning hemma. Alla kartoner är nu uppackade och sängen är lagad. Det är ändå mycket kvar att göra. Mattan jag köpte till varadags rummet är alldeles för liten till min stora soffa. jag har fortfarande intte hitta gardiner till alla rum. Och jag har inte satt upp något påväggarna. men snart så som kommer jag kunna bjuda hem folk utan att de kommer tycka att jag hittad i skuogen som barn.

Måste få tag i snubben som ska fixa min telefon. Jag har aft min lilla svart nu i snart två veckor!!!! Nej det är mer. Snart tänker jag åka ut till Auto Sound och sätta mig där och och vägra åka hem tills de ger mig min mobil!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0