Jag har en bra dag.

I dag har jag en bra dag, för det har jag helt enkelt bestämt att jag ska ha. Jag borde egentligen ha det lite jobbigt efterson jag har en del oklarheter att ta itur med, men jag har bestämt mig för att det inte ska få tynga mitt hjärta. Lisa, som jag var och fikade med tidigare idag, sa "du har en spänande tid att se fram emot". Och det tyckte jag lätt bra så det är så jag ska tänka nu framöver. Jag har varit inne och kollat mitt schema för kursen i Linköping och det kan bli bra. Tänkte att jag ska åka till Madde i Linköping på ett "studie besök" nästa vecka om hon har tid. Jag hade också tänkt hinna med att åka till Sthlm och hälsa på Anna någon dag. Men även åka till Uppsala och hälsa på Malin och Hanna. (Malin som förövrigt är en svikar för att hon inte kommer på kräftskivan imorgon pga sina nollor) Men sen måste jag klippa mig och lägga nya slingor för jag ser ut som en kaserad soppkvast i huvudet. Om jag nu hinner med hälften så är jag nöjd. Tidigar hade jag nästan planerat in en Spanienresa också men efter en liten stund av självinsikt så insåg jag att detta inte är en verklighet. 

Men imorgon så ska jag på den årliga kräftskivan med jobbet. Det ska bli intresant då det är min första gång och dessa fester är omtalade. Den ska var ute på någon ö där en halv galen gubbe bor som heter Gert. Som sagt detta kan vara intresant. Förhoppningsvis så kommer jag ha ett par intresanta bilder att lägga in.

forsättning följer.............    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0