Karneval!!!!!!!!!!!!!!

Karnevalen......Nyköpings största händelse. Nu är det rörelse i våran lilla stad Nyköping. I går satte det igång. Så självklart var man på plats.. Men jag kom ut ganska sent tack vare att jag var tvungen att sova först efter jobbet (blev lite sent i torsdags, kommer till det sen)och sedan var jag tvungen att vänta på min storasyster. Men vi började kvällen med att ta en Hof på Lotsen. Där blev man aktiverad av den trevliga bartender och servicen. Jag fick vika serveter och lägga bestik i burk. De stängde ganska tidigt så jag syster, Lisa och Kalle begav oss in till staden och gick på öltält. Det var faktiskt ganska trevligt men jag missade Eric Gadd. Jag hade faktiskt velat se honom men man kan tydligen inte få allt här i livet. Kvällen flöt på med trevligt musikprat men sen blev jag aldeles för beruskad och har idag svår minneslukor. Jag får aldrig minnesluckor annars så detta medför en hög kvot av ångest. Plus att jag höll på att försova mig till jobbet i dag, när jag väl kom hem. Men som jag alltid säger ........Det går över.......Så i dag är det en ny dag och man kan undra vad jag kan ställa till med ikväll. Känner jag mig själv rätt så kan det bli en hel del. Satan kommer att ringa mig och be områd för hur man lever ett dåligt liv. Men det är iallafall kul att någon ringer.

Torsdagen bjöd också på en del trevligheter. var ute och åt med Pappa och katarina, syster var också med. Vi gick den trevliga lilla fiskhaket, röken. Min Pappa frågade förvånat om Jag var där ofta efter att jag hade hämtat menyer talat om vad som stod i den utan att titta och slutligen drog kortet själv när det skulle betalas. Med ett litet ångest leende förklarde jag för min pappa att jag har Damp, ADHD och alla andra bokstavs sjukdomar. Med den förklaringen gick vi vidare till M/S Linnér där vi skulle ta en drink. Där satt Jim och Lisa som vi gjorde sällskap. Senare utökades vårt sällskap med Jens som hade haft lite av en Polis dejt :). När de äldre hade gått så släpte Jens hämningarna och var sjukt rolig. jag skrattade så jag grät vi ett flertal tillfällen. Han borde var lite rund under fötterna mer ofta. Kvällen slutade med arr jag kom hem aldeles försent och sov aldels för lite. Men det börjar tydligen bli lite av ett tema i mitt liv. VEM FAN BEHÖVER SOVA

 

Kommentarer
Postat av: Carina

Du är min idol!! Min ångest har släppt tack vare dig!!

2006-08-06 @ 00:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0