Min mobil....

Jag tappade min mobil igår.. På karnevalen och trodde den var borta förevigt. Men så ringde min stora syster nu och sa att hennes vän Kalle hade hittat den och sett på mina missade samtal att den tillhörde någon som Erica kände. Helt sjukt detta är tredje gången som jag tappar den och får den tillbaka igen. Min älskade lilla mobil är mig alltid trogen. Det är fan det bästa förhållandet jag någonsin har haft!!!!!

Och ericks vän Kalle som hittade den, vem du nu är, JAG älskar dig du världens bästa människa.

Men om ni försöker få tag på mig så kan det vara lite svårt för jag har spärrat mitt kort och det tar några dagr innan jag får ett nytt.

Kommentarer
Postat av: Carina

Jo tack, har försökt ringa dig idag me utan lycka..=) Ska köpa en sån där snodd som gamlingar har till sina glasögon och trä på din mobil och fästa den runt din hals, det har ju som sagt hänt ett par gånger nu att du tappat den..=) Men första spärrade kort va?!?!? =)

2006-08-07 @ 00:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0