Total Ångest!

Vet att jag inte har skrivit på ett tag men jag har haft mycket att fundera på. jag bestämde mig för att tag i mitt liv för ett tag sen och börja bete mig efter min ålder. (som förövrigt är 22 om någon undrar) Men med detta följde en massa ångest. Jag vet inte vad det är jag ska göra i höst och har iochförsig titta på en del alternativ men är helt vilsen. Jag har på något vänster kommit in på en kurs i Linköping. Det är en 5p kurs som går halv tid och kursen heter genusfilosofi. Verkar vara jätte intresant.  Madde sa också att jag fick komma och bo hos henne. Men hon är i spanien nu så jag måste nog prata lite med henne innan jag tar några beslut. Sen har jag också skickat i väg en förfrågan till Uppsala, också den 5p halvtid. Den heter litteratur med genu teori. Låter också jätte intresant. Malin ringdde mig i natt och skrek att jag skulle flytta dit. Så det är också ett alternativ. Men då kommer alla dessa vuxen problem som hur ska jag försörja mig, jag tänker inte ta några lån för detta. ska jag behålla lägenheten etc. just nu snurrar det i mitt lilla huvud. Det jobbiga är att jag skulle behöva prata med någon som känner mig och vet hur jag funkar och har tid. Det är nu jag skulle behöva någon som nina, hon kunde lyssna och ifrågasätta mig på rätt sätt. Men det löser sig nog.  

Kommentarer
Postat av: Jim

I know the feeling. Du vet juh att jag finns oxå.

kram

2006-08-24 @ 11:55:37
URL: http://jimpas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0