Klibbigt!!!!

DET ÄR KLIBBIGT!!!! Regnet öser ner men fortfarande är det jätte klibbigt här inne på hotellet. Jag fattar inte vad de tänkte när de byggde detta hotell!! Det är precis som om det hade plockat hit några stackare från nordpolen, som aldrig har varit med om en varm sommar. Som inte fattade vad AC stog för och såg en chans att reducera budgeten! Jag har värme slag!!!!!

Desutom lider jag av någon svår psykisk sjukdom för jag pratar med mig själv. och skrattar lite då och då. Jag har nämiligen börjat funder en hel del på mig och mitt liv och har faktiskt kommit fram till en del men för att gör det så behöver man säga en del saker högt. Men det är inte passande på jobbet.. Och nu när jag tänker efter lite så är hela grejen helt sjuk. Så nu kommer alla titta lite snet på mig. Men det gör de nog redan.

En sak som jag har kommit fram till är att leva i en småstad är inte värre än vad man gör det till. en sak som kan vara jobbigt är att alla ska prta om en och ha det mest konstiga åsikter om saker att de inte har en aning om. Men det är bättre att bli pratad om än att vara den som pratar. Jag har ialla fall roligt.

Kommentarer
Postat av: Jim

I know the feeling.. Men, håller klart med dig. Bättre att folk snackar om en än att dom ignorerar en...*S* Alltid kul att bli uppmärksammad. Haha.

Kram hjärtat

2006-07-10 @ 05:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0