Allt bara försvann........

Försökte skriva ett inlägg som förklarar gårdagens inlägg men det bara försvann så jag gör ett nytt försök.....

Ni som har läst gårdagens inlägg förstår kanske att det blev lite av en fest i går. Detta var inte tanken men så blev det. Jag Tezz och en väldigt bakfull Jim skulle frukostfika i går men det blev en heldag. Vi börjadet dagen med en Film hemma hos Jim som var helt ok. Vi blev sedan ganska hunriga så Jim ringde sin jätte gulliga mamma som kom med Tacos till oss. Helt sjukt men hon åkte verkligen och handlade och kom till Jim med mat när han ringde och bad henne. Tacos avnjöts tillsammans med en låda vin. Så det ni läste igår är produkten av 3 liter vin......Sen gich Jag och Tezz vidare till Puben(det vara typ bara hon och jag där) och slutligen gick vi till nummerbaren. Där drack vi smirre och åt pizza vilket är helt sjukt med tanke på hur mycket vi hade käkat den kvällen..Photo-0083
Det finns en hel del sjuka filmer på min kamer från denna kväll men jag ska nog låt Tezz se dem först..

Men kul hade vi.....


Sussane; jag förstår inte vad du menar??? Vad är det jag ska släppa?? Jag har inget att vara bitter över idag. 

Kommentarer
Postat av: Susanne

hej vännen vi tar det när vi ses. Varför har inte jag en mamma som kommer med mat.Kul och se att du roar dig i sommar men nummerbaren, Linda allvarligt????

2006-06-27 @ 17:31:50
Postat av: Jim

Haha... Susuanne, jag håller med du. NUMMERBAREN!? Puben en måndag i all ära, men... Nummerbaren är INTE imponerande..haha... Min mamma är världens bästa mamma... :)

2006-06-27 @ 21:54:53
URL: http://jimpas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0