Den blomstertid nu kommer.......

I dag var det Nathalies första riktiga skolavslutning. Jag hade då självklart lova att komma hade lite problem med att ta mig ur sängen. Eftersom jag emot bättre vetande var ute och tog mer än två öl kvällen innan. Men det var det värt för hon är verkligen världens sötaste unge.

Photo-0068

Men jag var verkligen sjukt trött. Jag kom hem runt ett men hade jätte svårt att sova. Sen ringer Tezz och är jätte arg och hon befinner sig i Norrköping. Jag fattade inte riktigt vad hon ville eftersom jag hade precis somnat. När jag hade lagt på var jag tvungen att ring upp och kolla läget. Men allt var ok och det verkade lösa sig. Sen hade jag jätte svårt för att somna om.'

Men skolavslutningen är inte så barnvänlig man klämmer i hopp alla barnen på en gräsplät mitt i solen, sen får de sitta där i nästaan två timmar och lysna på tal och sång. Inte så roligt kanske men alla var jätte duktiga, även de jätte små som var med Wiljam och Nelly....

         


Sen bär det av till Lotsen som har öppnat sin baksida idag........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0