FREDAG!!!!!

Det är fredag och jag sitter på jobbet och smyg bloggar. Har helt sjuka gäster, det är en blandning av fyra stycken fotbills killar i åldrarna 16-17 år och golfande herrar i åldrarna 40-60 år. Helt ärligt så vet jajg inte vilka osm är värst. Små stöddiga fotbollskillar eller snuskiga golfgubbar. Jag tror att de senare är snäppet värre. Men jag slutar om ca en timma och då ska jag och tjejerna till fika, det kan bli kul. Fast på senaste tiden har onsdagar varit de roligaste dagarna. Det lyckas alltid hända så mycket sjuka saker så. Eftersom det är fler och fler som har fått tillgång till denna blogg så kan jag inte gå in på detaljer men.......... det var en rolig kväll och jag kom hem sju på morgonen och gick till jobbet vid åtta på morgonen.....

Vi får se vad som händer i kväll....... 

Kommentarer
Postat av: simon

VAD HÄNDE??? =)

2006-05-20 @ 10:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0