FREDAG!!!

Och jag jobbar så klart......

Men vad gör man inte för företaget. Men lite senare vid elva tiden då jag slutar bär det av till Lotsen som hade premiär i onsdags. Självklart var man på plats som man har varit alla år tidigare. Fick en total ångest atack när jag insåg att jag hade befunnit mig i denna lokal längre än all personal. Var då tvungen att dricka sprit. Men jag hade trevligt sällskap. Första åt jag med min kära stora syster som tråkigt nog körde bil. Hon begavs sig hem vid elva tiden och då fick jag njuta av Tobbe trevliga  sällskap. Vi drack sprit och öl tills de stängde och senare mötte vi upp de andra på Pappi. Det blev en typisk onsdag med massa sprit, en del intriger, en del tårar och två delar "jag ska aldrig drika igen" insikter. Behöver jag säga mer!

Annars vill jag säga hej och välkommen till Teo. Kul att du titta in.   


Kommentarer
Postat av: Teo

Jag har redan bokmärkt sidan ;) Kram

2006-05-26 @ 21:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0