Jag har skaffat mig en hobby.

DSC02162

Jag har skaffat mig en hobby. Nu har min longboard äntligen kommit. Simon kom förbi Angela med sin nya så jag passade på att åka lite på den. Det är alltså jag på bilden. Det gick helt ok om jag får säga det själv.

I natt så sov jag hos Angela för att hon fyllde år. Jag hade lovat Nathalie att jag skulle hjälp henne med Angelas födelsedag. Så tjugo i åtta blev jag väckt av en klar vaken sju åring. Sen gjorde vi frukost till Angela på sängen, som bestod av kaffe, smörgås och glass.  Hon måste var världens sötaste unge. Men allt har sitt pris. Då jag satt uppe till väldigt sent och gick upp väldigt tidigt är jag äckligt trött nu i stället. det känns som om jag aldrig hinner sova i kapp. Men man ska vara glad över att det finns nån som vill träffa en. 

Kommentarer
Postat av: simon

Och jag tyckte också att det gick bra!

2006-05-08 @ 23:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0