Sthlm

Då var man i sthlm. En fredag kväll men krogarna i nyköping får klara sig utan mig denna helg. Ska jobba på mässan lördag och söndag. Men nu sitter jag ensam hos Elin. Hon jobbar sent och Monica jobbar till 19 sen skulle hon till sin mamma i trosa, så hon kommer hem sent. Det gör inte så mycket, jag har varit sthlm hela dagen så det är ganska skönt att bara ta det lugnt. var på en anställningsintervju idag på globen det gick bra, så nu är det bara att vänta på att det hör av sig. Problemet är att jag känner mig väldigt kluven om jag vill ha jobbet. Men det får jag ta tag i när/om det blir aktuellt. Hon frågade var jag såg mig själv om tre år. Jag kunnde inte riktigt svara ärligt på den frgan. Jag svarade med något standard svar om service. Men helt ärligt så har jag ingen aning. Måste nog sätta mig ner och ta tänka igenom lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0