Jag vill gå på bio....

För första gången på länge känner jag att jag vill göra något annat än att dricka sprit. Jag vill gå på bio. Så jag har börjat att söka efter möjliga kandidater... Än så länge är det bara en väldigt bakfull David som har svarat. Han skulle jobba men annars hade han gjort det=) Men jag tänkte kanske fråga Jim, han brukar vara öppen för sådana förslag. Men jag ska inte ljuga, jag kommer att gå till det dära stället som har alkohol efter bion. Sanna min ord, alkohol kommer att drickas.

Carina kom igår så det är en sådan helg som är som alla andra, jag kommer sitta på fika. Men det är kul att hon är här.

I övrigt så tror jag att jag måste sätta mig ner och göra en lista över saker som jag ska göra, sedan tvinga mig själv att ta tag dessa saker.......

Nu när jag bloggar så inser jag att jag har ett sjukt tråkigt liv. Jag skulle kunna ta ett inlägg som jag gjorde i förra veckan och publicera det igen, för jag har inte gjort något annat än jobbat och gå ut på helgerna.

Hmmm jag trot att det börjar bli dax för lite drastiska åtgärder......Fortsättning följer...

Ps Jag har fortfarande inte tvätta, var tvungen att köpa lite ny kläder..........det är ett plus....
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0