måste bara berätta...

Har i veckan kommit på att jag ska försöka mig på en ny hobby..Nämligen, sport! Jag menar helt ärligt, hur svårt kan det vara? missförstå mig inte nu. Jag ska inte utöva sport utan bara var intresserad. Sitta och titta på en massa sport, dricka hof och bara verka sjukt intresserad och ha en massa åsikter om allt. Det är som gjort för mig!!!!!

sen fins denna lilla gråzon också, nämligen poker. Är detta verkligen sport? Men det kan man titta på och dricka öl och tycka massor.....Men jag har bestämt mig för att även lära mig denna "sport" och utöva det. Pontus har även, i ett överförfriskat stadium, lovat att lära mig. Så nu kan man undra vart detta ska sluta....... 

Kommentarer
Postat av: Pontus

Jag ska lära dig! Sen åker vi till Vegas och spela skjortorna av dom! (inte Jack Vegas...)

2006-10-06 @ 17:33:17
URL: http://pintos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0