semester

jag har semester!!!!!! men än så läng har jag inte gjort något speciellt. i måndags så var det bara ett ta det lungt. I tisdags så var jag, sandra och Tezz på o´learys och ahde liten av tjej kväll. Det var en intressant kväll med långa diskussioner om skedar. Hur ofta skriver man ordet sked?:) Senare anslöt sig Pontus till sällskapet efter ett antal drrinkar så var hela sällskapet på väg hem, men men men. Det slutade med att jag ochTezz hamnade memma hos Pontus där vi alla tre sov sked:)

I går var det fotboll. Jag och pontus var på plats för att se denna intresanta match. Det gick bra för vårt lilla blå gula lag och var tvugna att dricka massa öl............

Ja nu sitter man här på fjärde dagen på sin semester utan att ah gjort något vetigt alls.......

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej, hör av dig ngn dag.:) kraam

2006-09-11 @ 23:19:13
Postat av: Teo

Trevligt med semester! :)

2006-09-12 @ 17:15:24
URL: http://blog.tedde.se
Postat av: tess

vet du vad om man missar blogg på din adress och skriver www.lks.se så kommer man till landskronas kyrkliga scoutkår. väldigt intresant läsning :p

2006-09-13 @ 18:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0