Bus inlägg

Här är BUS
Jag har varit lite omnämnd på denna sida och äntligen har jag fått eget utrymme. Linda har efter en fantstisk dag gått in för att duscha av sig dagens svett o slit. Dagen (söndag) har inte blivit som Linda tänkt sig. Men men det blir inte alltid som man tänkt sig. Dagen började med att jag o mina vänner var och åt frukost på Hotellet. Blev kanske inte som det var tänkt men jag hade det iallafall bra. När man tänker efter kanske man inte är lika älskvärd o bedårande som drottningen. Betalar man för service vill man också ha det eller?
Jag tog den lilla stund som var kvar tills att husfrun skulle sluta med att ha det ännu mer söndags bra.
Halv två var taxin beställd till Hotellet. Nu skulle vi äntligen göra någonting ihop. Hem för en snabb dusch och lite smink innan dagens äventyr hägrade. tyvärr somnade en utarbetad kvinna. Hon vaknade när mannen ringde hem efter 4h.Under den tiden hade jag lyckats måla båt, snickra och handla lite mat till frun.
Jaja men det kommer en långhelg om en vecka då vi skall försöka göra något ihop. Linda kanske bara jobbar två eller tre av fyra dagar....
Jag klagar inte för hon är ganska söt när hon sover.....
Tack för gäst spelet/ Bus......SiF alla vänner.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0