Vad är en bal på slottet?????

Allvarligt att jobba söndagar är jobbigt. Men någon måste göar det också. I dag så var det jag som drog denna nitlott. Men det är faktiskt helt ok, för jag är helt ledig imorgon och då ska jag bara vara. Städa upp hemma hos mig och ta det lugnt. Ska försöka träffa lite människor som jag saknar den här veckan, som tex Pontus. Tänkte ringa honom sen men jag tror han jobbar. I övrigt så har jag inte så mycket att säga. Har blivit en konstig liten skruv på mitt bus. Vet inte om jag uppskatar det riktigt........hmmmmmm

Kommentarer
Postat av: Susanne

Om du inte ska busa ikväll kan du ju komma förbi efter jobbet hos mig. Om du inte är för trött. Känner mig ensam och övergiven

2007-02-11 @ 20:39:44
Postat av: Carina

Konstig skruv på buset.. hur menar du nu? ungefär som en gammal telefonsladd som har snurrat sig? =)Hjälper dig att försöka trassla ur den så fort jag kommer hem.. Just det, fyll i dokumentet du fick på din mail, PRONTO!!!

2007-02-13 @ 00:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0