Jag ska aldrig mer dricka!!!!

I dag mår jag verkligen skit........ Sitter på jobbet eftersom jag jobbar morgon och det var sista kvällen som Carina var här så var det utgång på schemat. Och nu siter jag här och ångrar varje droppe jag drack igår. För jag mår verkligen jätte dåligt. I normala fall blir jag aldrig bakis men idag är det helt sjukt. jag skulle offra min högra tumme för att få gå hem och sova i dag!!! Men jag har bara mig själv att skylla. Nej det får ta och bli lungt fram över. Sen är det nu ett faktum. Var nämligen hos läkaren angående min händer för ett par dagar sen för få vet att jag är alergisk mot något eftersom min händer blir som dom blir. Och nu vet jag (vad jag har fruktat) att jag är nog alergisk mot alkohol. Jag har så sjukt ont i mina händer idag så varje tangent tryckning gör ont............Fattades bara det.

Kommentarer
Postat av: Carina

mmm, det brukar låta så... jag ger dig max 6 dagar utan alkohol...=)

2007-01-14 @ 22:06:26
Postat av: Simon

jag är helt och hållet på din linje Linda! jag ska aldrig mer dricka! EVER!

2007-01-15 @ 09:21:56
URL: http://sharkbay.blogg.se
Postat av: Soffy

Gumman! Jag ska aldrig mera röka! Puss

2007-01-15 @ 10:01:15
URL: http://soffys.blogg.se
Postat av: Carina

Tror inte riktigt på nån av er, vet inte riktigt varför men det är bara en magkänsla jag har...=)

2007-01-15 @ 12:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0