Nån har stoppat en strumpa i min hals!!!!

Jag skämtar inte det känns som om jag har fått en strumpa i min hals som är helt omöjlig att hosta bort!!! Jag gick hem igår från jobbet igår och la mig och sov direkt!! vaknde ett par gånger av att telefonen ringde. Men i det stora hela har jag  legat och sovit tills det var dax att gå till jobbet igen. och då hade jag sovit så länge att jag var tvungen att ta en taxi. Och jag vet att det är Carinas fel att jag är sjuk. Hon började bli dålig när hon var hos mig, idag när jag pratade mig henne var hon hemma i från skolan. Med jag är sjukare än hon! Hon har säkert gett mig fågelinfluensan som hon har släpat med i från kusten!!!

men nu ska jag försöka att bli av med min yrsel genom att stoppa i mig ett gäng alvedon. dricka många koppar av Vickys "hemkur" så jag prata igen!



I övrigt är det nått cp fel på min blogg. Jag kan verkligen inte skicka bilder till den längre!!! Några tipps någon??? 

Kommentarer
Postat av: Carina

Nu låter du sådär arg igen... Jag kan komma upp och hämta tillbaka min förkylning nästa vecka..=)

2007-01-16 @ 16:44:31
Postat av: Teo

Krya på dig! :)

2007-01-17 @ 17:24:14
Postat av: Anonym

E det du som har smittat mig!!!??? Hmmm Grr... =)

2007-01-17 @ 23:20:11
Postat av: Simon

Krya på dig vännen! fan jag känner mig också lite krasslig! kan vara all fishermans friend sprit vi drack i lördags!!!!!! ;)

2007-01-18 @ 10:52:02
URL: http://sharkbay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0