NÄRA DÖDEN UPPLEVELSE

Jag har överlevt. Det var knappt men än så lever jag. Jag har haft ett svårt fall av fågelinfluensan. Det började i tisdags morse. Men envis som jag är så trodde jag att det skulle gå över tills det att jag skulle gå till jobbet. Men ack så fel jag hade! Jag stod på jobbet och såg ut som något som hade krälat ut ur stupen på en zombi som hade haft en dålig dag. Tillslut sa lilla kära Vicky åt mig att gå hem. tog en taxi hem och stupade i säng, sen låg jag och yrade med 40 graders feber och xtrema halssmärtor i lite mer än ett dygn. Men jag överlevde tro de eller ej. 

Problemet är att Carina kommer igen nästa onsdag! och man kan fråga sig vad hon ska släpa med sig då från "Sveriges framsid Göteborg"? Jag lägger mina pengar på galnakosjukan. Så om ni ser mig springa på stan, ser helt galen ut och skriker MUUUUUU! Då vet ni, hon har smittat mig med galnakosjukan! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt så illa tror jag inte att det blir, kanske bara blir en släng av hormonsjukan...=) Ses på onsdag!

2007-01-19 @ 19:21:01
Postat av: Pontus

Kära Linda, om vi ser dig springandes på stan med hen helt galen uppsyn, skrikandes:MUUUUUU!, kommer vi knappast att reagera alls.
Då detta beteende för dig är i det närmaste normalt. :p
Jag vill dock, starkt avråda dig i från att klä dig i brun mocka, då du faktiskt kan bli förväxlad med någon typ av boskap(har faktiskt hänt mig en gång!) och bli infångad av någon galen bonde som vill ställa dig i någon gammal lada.

2007-01-20 @ 12:05:15
URL: http://pintos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0