PMS....

Personligen så gillar jag inte att dela in saker i manligt och kvinnligt för det är helt absurt vilka lister dom hittar på...Men jag har hittat en grej som passar så sjukt bra in på mig, när jag får lite humörsvängningar...Ska till och med skicka den till min Bus....


PMS i alla ära. Men tänk på männen som måste stå ut med vårt taskiga humör. Följande är en värdehandling och ska finnas inramad i varje manligt hushåll. Vill du göra världen en bättre plats att leva på? Dela då ut denna guide till alla makar, pojkvänner, kollegor och annat löst folk.


1 = Farligt
2 = Säkrare
3 = Säkrast
4 = Ultra säkert


1 Vad serveras till middag? Vill du dö, säg detta......
2 Kan jag hjälpa dig med middagen? Jag laga inte mat om jag inte behöver......
3 Var vill du gå och äta någon stans?
4 Här, ta ett glas vin.


1 Ska du ha på dig den klänningen? Vill du dö, säg detta........

2 Wow, vilken bränna du har. Att vara någon solgud är jag inte känd för......
3 Wow! Vilken bomb!
4 Här, ta ett glas vin.


1 Vad är du så upprörd över? Vill du dö, säg detta........
2 Kan det vara så att vi överreagerar? Jag överreagerar inte.......
3 Varsågod, här är min lönecheck.
4 Här, ta ett glas vin


1 Ska du verkligen äta det där? Vill du dö, säg detta.........
2 Du vet att det finns massor av kakor kvar. Om det finns kakor är det för att det är jag som har köpt dem och då är de mina........
3 Vill du ha lite choklad till det där?
4 Här, ta lite vin.


1 Har du ens lämnat sängen idag? Vill du dö, säg detta......
2 Jag hoppas verkligen inte att du överansträngt dig idag.  Hallå!!!!!!! våga påstå något annat........
3 Du är verkligen sexig i din pyjamas.
4 Här, ta ett glas vin

Och jag uppmanar alla sambos till att alltid ta till kategori 4!!!!!


Kommentarer
Postat av: tess

helg alco, periodare, osv har jag hört men pms alco va något helt nytt tror jag ska börja skylla på d ;)

2007-06-25 @ 17:13:58
Postat av: tess

helg alco, periodare, osv har jag hört men pms alco va något helt nytt tror jag ska börja skylla på d ;)

2007-06-25 @ 17:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0