Jag har klippt mig....

Äntligen!!! skulle Fylking skrika om han såg mig, för nu har jag klippt mig. Och kort blev det, till axlarna. Nu ska jag bara lägg slingor så är det nog rätt ok. Men när jag var hos frisören så fixade hon mitt hår och då blev det jätte bra. Men jag skulle fixa det imorse så blev det inte i närheten så bra som när hon fixade det. Grrrrrrr Jag måste skaffa mig en personlig frisör. Men det bästa var när Bus kom hem efter varit borta ett par dagar och det första han gör är säger: Vad fin du är i håret! och sen drog han hand upp i nacken och pussade mig så där intensivt så jag blev helt knäsvag....

I övrigt har det inte hänt så mycket... Jag lever ett ganska stillsamt liv förnärvarande. Måste hända något snart.......... 

Kommentarer
Postat av: Susanne

du är lycklig du som har någon som tycker om dig. Själv är jag bara uttråkad gammal ful och bitter.

2007-03-24 @ 17:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0