tråkigt......

Ibland så måste man ha tråkigt för att ha kul. Har min mamma sagt. Men jag jag vill inte ha tråkigt och idag har jag tråkigt. Det värsta är att jag är nog den som kan ändra på det. Men jag kan verkligen inte komma på något som kan locka mig ur denna trisstes. Jag har gått igenom min telefonbok för att komma på någon som det var längesen jag pratade med eller liknande. Sen verkar alla vara så upptagna idag. Jag är ledig en hel helg och det var verkligen hur länge sen som helst. Men just känns det som om det kunde kvitta. Funderar på att börja dricka sprit eller nått för att det ska bli lite roligare. Nått ska jag kunna hitta på. Angela och Susanne kommer hem idag, även om det blir sent så kanske de vill hitta på något. Vi får se........... 

Kommentarer
Postat av: Anonym

RING MIG....saknar dig

/Största storasyster

2007-04-03 @ 15:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0