Blog blogg blogg

I går komm jag på varför jag hade slutat bloogga. Det är nämligen omöjligt att blogg ibland. I förrgår skulle jag nämligen blogga hade massor med kul att säga men jag fan inte in på min sida. Och jag vet inte hur det funkar för er men för mig så bloggar man när man har något att berätta eller förmedla. detta kan man inte gå att bära inne på utan vill man blogga just då så vill man blogga just då. Jag kan verkligen inte gå vänta på att berätta något. Jag är en sån där person som, om jag har köpt en present så vill jag ge den på en gång istället för att vänta tills den personen fyller år eller så. Detta är min mammas fel. Hon har skadat mig. Hon berättade alltid en vecka innan vad vi skulle få julklapp eller present. Vi fick dem alltid dagen innan. Ibland fick tillochmed köpa våra egna presenter. Min familj är inte normal och jag har aldrig påståt något annat heller.

men men.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0