En ny dag med lika djävligt väder.........

Den personen som tyckteatt det var kul att önska dåligt väder kan lika gärna börja leta efter ett sjukt bra ställe att gömma sig på, för när jag får tag på dig så ska jag------------pip------------och sen ska jag ta dina bal.......pip...... Och om du trodde att det var över då så hade du fel, för då tar jag dig på------pip-------och drar de över ditt--------------------pip----------------. bara så att du vet.

Men som alla vet efter regn kommer solsken. Iblnd så tar det bara lite längre tid än vad man hade tänkt sig.


Imorgon börjar jag mina helvetes pass på jobbet. Nio pass på raken. Börjar med att köra hela helgen och det är så sjukt mycket att göra. Jag har varit lite av den dålig människa också för jag har lämnat väldigt mycket saker i "jag gör det sen högen". Det böjar verhkligen bli dax att tag i det nu. Förnärvarande händer det inte så mycket annat än jobb i mitt liv. Men andra ord så tycker jag att det är väldgt tråkigt. Gick också förbi en spegel härom dagen och fick en chock. Jag ser tydligen lika mysig ut som det är ute. det är alltid en lika rolig insikt. Jag tyckte så synd om mig själv så jag vartvungen att gå köpa en pizza och trycka i mig. Nu mår jag genast mycket bättre.NOT. Men vad är en bal på slottet??? jag vet inte för jag blir aldrig bjuden.



Ha sån jävla trevlig regnig eftermiddag.......Och nej jag ä inte bitter........


Kommentarer
Postat av: Sofia

Linda, skulle jag ha en bal skulle jag mer än gärna bjuda dig på den!!

2008-04-09 @ 19:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0