Flytta flytta flytta

Fick kontaktet i dag så nu är det på skrivet och klart. Så nu ska vi bara sälja lägenheten och sen bär det av. Ska bli så kul. Jag ser verkligen fram emot det! Madde bor där Louise bor där och för att inte glömma Henke bor där. kommer bli så bra. har hittat en massa möbler som jag vill ha. Kommer få ut en del för lägenheten så nu kliar de lite i fingrarna. Ska titta på den imorgon. Ska bli hur kul som helst!!!!!

Annars så har helgen varit relativit lugn. fredagen var helt ok och väldigt trevlig. Var först  på Forsen med Anna Madde Erica och jim. Kvällen slutade på Hotellet. Satt där tills de bad oss gå hem. Helt sjuk jag trodde att de hade öppet dygnet runt. På lördagen var det spel kväll med Alias hemma hos Anna. Till en början var det bara jag Anna och Madde. Vi hade lite svårt att hitta en fjärde spelar men efter kvällen rullade på så kom det lite fler folk. likaså denna kvällen slutade med att jag stapplade hem efter 5 tiden. och då hade jag tom med försökt att gå hem runt 2 tiden. Sen var det någon som kom på den briljanta idén att dricka upp Tequilaflaskan. Sen tror jag att alla kan gissa vad som hände..........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0