Dagen efter.....

Var en liten sväng på Lotsen igår.........Eller liten och liten det var sjukt kul och jag blev jätte full var hemma kl4.00 på morgonen. Gårdagen var det jag behövde, jag hade Sjuktkul. Det var ingen som behövde jobba utan alla var med. Till och med Anna hade skaffat barnvakt för att komma ut och visa hur det går till när man rockar. Efter gårdagen kan jag stolt meddela att ROCKANNA lever. Hon går dock i ide för att lämna plats åt mammaAnna. Hon är också väldigt trevlig men hon kan inte spela luftgitarr som ROCKANNA. Jag sitter på jobbet och är fortfarande bakis och jag jobbar eftermiddag i dag. Jag var tvungen att sova hela förmiddagen för att palla med att gå tilll jobbet. Och fortfarande känner jag mig väldigt skakis. Jag måste också meddela att jag har väldigt mycket fördommar om människor. Men igår så fick jag en annan uppfattning. Människor som jag har trott varit stela och tråkiga visade sig vara hysteriskt roliga. En alternativ beskrivning på propp kan vara. "Någonting som är i gummi och som man stoppar i hålet och täpper till. Det innehåller tre p."

Jag har också bestämt att nu är det dax. Nu ska jag ta tag i saker och ting så det händer något i mitt liv. Jag startar i morgon!!!! Egentligen ska man inte starta projekt på måndagar har jag hört. Men inget annat funkar så detta kanske funkar för mig.

Mina första projekt är:

Göra klart min lägenhet.
Skaffa mig ett riktigt jobb med utmaningar och riktiga anställningar.
Och helt enkelt ta reda på vad jag vill ha ut av mitt liv och vad det egentligen är jag vill ha, och se till och skaffa det. Jag menar hur svårt kan det vara?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0