Sjukt mycket....

Det är väldigt mycket just nu.. vet inte riktigt hur jag ska få ihopp allt... Men jag är en mästare på att skjuta upp allt till sista minuten oxså.... Syrran kommer på måndag, måste möblera om lite i lägenheten tills på måndag! Kommer försten en tjej och sen en konstig man som inte talar svenska. Sa till min syster att hon måste vara med på den senare. Hoppas allt går smidigt så allt blir klart till i början av juni!!!!!!!

Ska till fik@ med tessan när jag slutar, kanske Madde oxå, får se. men det blir nog lugnt i kväll. har varit i salen hela förmiddagen och fått en liten rosa nyans. Så om jag är ute imorgon oxså som kommer jag snart se ut som andra gör på vintern:-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0