Kändisar (tror jag)

Det bor en massa sportkändisar på mitt hottel. Den jag känd igen var självklart Foppa Forsberg men sen var det tydligen några fler. Som tex dom där tvillingarna. De är verkligen jätte lika! Det roliga är att de har sparat ut likadant skägg. Sen var det några andra kändisar  som Tommy Ekman, som förövrigt har världen sötaste son, och  Micke Syd. Men Jag tror inte att jag är mycket för Hockeykändisar. För det första tycker de att man ska känna igen dom sen är de lite dryga om jag ska vara helt ärlig. Men det har också var en hel del kids här och för att få se dem. Så det kanske har varit lite påfrestande, vad vet jag. 

Men nog talat om dem.  Jag i centrum! Det är helg igen! Och jag har festat som om varje helg har varit den sista men det kommer tydligen fler. Men jag har bestämt mig för att bli vuxen nu när sommaren är slut. Så jag tänkte öva lite i kväll. Tänkte bara gå ut och ta en öl och sen gå hem för att sova. Vi får se hur det går........

Kommentarer
Postat av: simon

blev det en öl? =)

2006-08-13 @ 16:38:25
URL: http://sharkbay.blogg.se
Postat av: Teo

Lika nyfiken jag... =)

2006-08-16 @ 00:20:58
URL: http://blog.tedde.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0