På jobbet

Jag vill verkligen ha semester. Jag känner mig så sjukt sliten.  Det kanske inte bara beror på att jag har jobbat men jag har inte haft semester sen sommaren 06. Jag ska nog vara lite ledig när jag får chansen och reda ut vad jag ska göra i höst. Är sugen på att följa med Malin till Uppsala och och läsa  5 eller 10 poäng och jobba lite där. Jag vet inte nu fick jag ångest när jag tänkte på det. Har lite saker att ta tag i nu när hösten kommer. För det första är mitt "jag är knappt 20 nån ting" liv slut. Men det känns som om jag fick igen allt de som jag kände att jag hade att ta igen. På gott och ont men i det stora hela har jag haft väldigt roligt denna sommar.  Och med denna återspegling vill jag bara säga tack till alla er som har varit med och skapat, lyssnat och medverkat i mina bravader. Ni vet vilka ni är. :-) 


Kommentarer
Postat av: Jim

försökte ringa dig oxå, men insåg efter ett tiotal ggr att du inte fått igång kortet än..:) Har bara haft mkt med karnevalen, därav att jag varit liiite syyyr..:) Inget personligt.. kramkram

2006-08-09 @ 00:03:48
Postat av: Susanne

jag har inte heller någon mobil och inget liv och funderar också på vad somär meningen med livet. Ring på hemtelefonen 287819 så ses vi. Trodde aldrig att Ina skulle se min lägenhet innan dig. Fast du är ju en av de få som sett den innan... så du har ju något att jämföra med.

2006-08-10 @ 00:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0