Full och dum, full och dum, full och dum igen......

Jag är så sjukt bakfull!!! Men nu är jag iallafall nykter. Spriten har gått ur kroppen och ersatts av total ångest. Som jag skrev igår så hade jag tydligen en anledning att gå ut och dricka öl igår. Och mycket riktigt det gjorde jag. Bara det att jag slutade fan aldrig dricka!! Jaq lyckades tillochmed lura min chef att ha efterfest på hotellet.(Han var inte så svår övertalad.) Och full som jag var så hoppade jag i poolen med alla andra fulla idioter. Sen låg jag i den där poolen i lite mer än 5 timmar. Mina andra medarbetare Fredrik och Pär hade så mycket i huvudet att de gick innan kl.6 på morgonen. Min chef lyckades få hem den lilla blonda saken. Pär bara försvann. Men det slutar med att halv 8 på morgonen vinglar jag och en vän as packade ut och träffar alla som jobbade och stammisar på hotellet. Jag dum i huvudet som jag är, fick då för mig att vi skulle äta frukost. Säger sen till Lotta att jag kommer sen och går. Kom hem strax efter 11 fort farande full, kommer på att detta är nog ganska pinsamt och att jag måste tillbaka till hotellet och städa upp, vidare hade vi receptionsmöte. Kommer till hotellet och är fortfarande full och alla har då hört att jag har festat hela natten sen fick jag pina mig själv genom (ett som kändes som) världens längsta möte.
 
Jag har bara en saka att säga om detta, jag har sagt det förr men denna gång så menar jag det.
JAG SKA ALDRIG MER DRICKA SPRIT!!!!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0